Someday my happy arms will hold you...

Dålig uppdatering, men det är så jäkla bra väder så int ska man sitta inne då! ;) fast mormor säger att det ska åska och regna imorrn... vi som skulle sova i tält :( alltså inte jag och mormor då utan tessan, emelie osv.. ;) hihi
Men jag äre typ ändå på? orka bry sig om vädret... (A)
Kan säga lite kort vad jag gjort de senaste dagarna...
Har vart på stan- köpte en skinnjacka, filmer osv (: sen så har jag umgåts med mina kära vänner, vi spelade kubb igår men vi orkade inte spela klart pga av myggjävlarna... :S har också hälsat på Linnea, Emelie och Carina som jobbar på brännvalla ;) stekte sen i solen då jag kom hem, så nu är jag kräfta på axlarna :]

Idag, lr igår kanske? så har jag varit duktig och dammsugat hela huset :O omg! sen så har jag på något obegripligt sätt lyckats skura toan... never more!! lr kanske då jag blir äldre och skaffar mig ett eget hus, men ska sattsa på att bli rik så jag kan köpa mig en städerska lr nått!! (A) haha
sen så har jag tvättat moppen, lr pappa hade typ redan gjort det men han hade missat en hel del...
Och en av våra katter, Sudden, fångade en hare idag... dum kisse =( 
sen ikv så har jag haft trevligt med Emelie och Linnea :) fotade en massa, jag blev äcklig som vanligt (A) sen så har vi snackat en massa! riktigt nice :) jag vet jag har sagt det förut, men vi måste träffas oftare! <3

Ska dra mig mot sängen nu, kommer nog aldrig vakna imorrn men xD lr kommer antagligen att vakna av att jag steks! haha
Natti naatti =) och glad midsommar allesammans!! (A)


//Jossee =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0