You'll be in my heart, No matter what they say...

Sitter här och är dyngblöt, det gillas veeerkligen inte! :O desutom så har jag gråa mjukisbyxor så det syns då också att jag är blöt... :] xD hahha
Har iaf stått i kiosken ikv me Theres och Emelie, kan säga att det gick bättre än förra gången, men det var väl för att det inte var så mke folk idag pga det dåliga vädret :/ alltsåå kan någon vara snäll och ge mig sommar!?!??!?! å då menar jag riktig jävla varm sommar med sol, sol och sol!!!! (A) jag hänger fan mig själv om det ska fortsätta så här :O
Skulle igentligen följa Linnea på nån fest efter jag jobbat, men kändes inte så lockande i det här vädret :S så for ist till Sara och Emelie och såg på film tsm med Theres, Julia och Frida :) Såg på An American Crime, har faktiskt redan sett den förut, men det är en sån där film som man kan se flera ggr ;) den är verkligehetsbaserad, blir helt galen av den filmen(när är jag inte galen?), men den är samtidigt grymt bra! ni fattar nog om ni sett den annars så ska ni då tame fan göra det!! ;D jag gråter nästan av ilska då jag ser den :O
Men efter filmen så sa Julia att hon sett en film där man dampar ännu mera, så vi tänkte ladda hem den och se den imorrn ;) hahaha. Vi har seriöst inget liv... vi lever typ för att se på film?! :O




Bra skådisar också, Ellen Page från Juno :) sen så James Franco från Spider Man och Jeremy Sumpter från Peter Pan- båda två galet snygga!! (A)


//Josefine Lundström =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0