Baby you're all that I want...

Har just insett varför man inte ska ha katter i ansiktet... speciellt dom små som inte vet att man ska dra in klorna :/
Känner mig helt jävla drogad idag, minns inte ens när jag la mig igår men tidigt var det då inte.
Måste säga att jag kommer sakna klassen gryyymt mke, eftersom att vi kommer delas restaurangarna i en och hotellarna i en.. :/ sucks! men vi hade iaf galet kul igår kväll :) och jag hoppas det inte blir sista ggn tsm... :/
Först så möttes vi vid Ainas och drog sen vidare till nordanå. Fick skjuts av sannas brorsa>jag, tessan, emelie, maja, sanna och kattis tryckte ihop oss där bak och emelie kunde verkligen inte sluta skratta, hahhah xD 
då vi kom till nordanå så grillade vi, lr det var typ bara jag, tessan, sanna och lina men ;) sen så blev det fotbollsbrännboll, kubb, sitta tsm och bara mysa (A) och så spelade vi Uno och inte för att skryta lr så men jag vann! ;D sen så fick vi också besök av polisen... men dom var så blåsta att dom kollade alla väskor förutom den som dom borde ha kollat! hahaha ;D
Sen vid 10 så drog vi till kyrkholmen, var där till halv 1 sen så åkte jag hem med Linnea :) 

Jag har ingen kamera så har tyvär inga bilder, men jag hoppas jag kan få några av dom andra som tog (A) så det kanske kommer lite bilder om ni har tur... ;)



Saknar er som fan!! hitta på nått snart!? :D (A)


//Josse (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0