Just call my name and I'll be there

Känner att det är dags att hitta på nått efter att ha suttit här vid datorn påtok förlänge... :S men det finns verkligen inget att hitta på?! :O hör av er, för jag vill göra nått och det är nu!! :)

Har verkligen inget minne av vad jag gjorde igår? :S kan inte ha varit något märkvärdigt iaf... xD haha 
Minns iaf att jag såg på This is it med syrran :) kan aldrig bli fel med Michael Jackson!! (A) satt och tänkte under filmen hur gärna jag hade velat se den underbara killen live, men det blir nog svårt nu... :/ <3 på fredag så äre 1 år sen ha dog... sjukt att tiden går så fort :O
Och på fredag så äre också midsommarafton, vet inte vad som händer då... men hoppas på nått galet! :D (A)


Dom där dansarna var grymt duktiga som kunde hänga med MJ... mitt mål är fan att bli så bra som dom!! (A)


Nä nu ska jag ta och försöka hitta på nått innan jag ruttnar här vid datorn... :O


//Josefine Lundström =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0