jag älskar dej

Igår så blev det att spela krocket med mina kära vänner, som jag redan förstod så vann jag inte men jag kom fan 3a! :D det är jävligt bra för att vara jag.. hihi (A) mitt mål var faktiskt att vinna över tessan, och hon kom 5a så känner mig ritkigt stolt! ;)
Efter att vi varit ute och kämpat mot miljontals mygg så gick vi in och fika lite och prata, trevligt trevligt :] ;)

Ïdag så har vi gått på stan, slösa fan 500 spänn :O inte bra kan jag lova, vet inte ens hur mke jag har kvar på kontot? :S sen så sa dom på vero moda att jackan jag vill ha kommer in imorrn lr senare under veckan, så då kommer det fara 500 till... :S tack och lov för sommarjobb! (A) hahha

Ikv så ska jag och syrran hitta på nått med Sara och Emelie, kanske tessan också? ;) Julia den bajsen jobbar så hon kan inte... :/

Måste bara slänga in en låt som vi lyssnade på i bilen, minns hur mke jag älskade den låten då jag var liten... (A) hihii, men den är fortfarande lika bra! :]





//Josefine Lundström =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0