I know you want me...

Fick nyss veta av Emelie att Sara tycker att jag är söt och blev lite kär i mig efter att hon sett en bild på mig då jag ligger och "sover"... det förvånar mig inte men jag varnade henne och sa att hon inte fick säga det högt så att Långeman (hennes älskare) hör för då blir han nog ledsen... :/


Emelies bild, www.bunnynotfunny.blogspot.com. =)


Men jag blir lite fundersam och undrar om Sara börjar bli lite senil, för jag måste ständigt påminna henne att jag inte är intresserad men hon verkar inte ge upp!?!?? :O  måste nog ta ett seriöst samtal med den där flickan, innan hon går för långt och tvingar mej till något hemskt... :O :(


 


//Josssssssse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0