Baby, you're the only light I ever saw...

Datorn har fan lagg så det tog sin tid innan man ens kom in på blogg.se... :S men nu är jag ju här så tänkte berätta vad jag gjorde igår...
På morgonen gick jag på stan med Theres, Julia, Frida och Elin. Sen kom också Isabell, tror hon heter så... (A) Iaf så gick vi runt och kolla skor, hitta ett par men jag har så jävla mke skor så jag måst typ tvinga mej själv att inte köpa dom :/ och jag vill inte ens veta hur mke pengar jag har kvar på kontot heller...?! :O
Letade lite grann efter en skinnjacka, men den enda bra fanns bara i xs och det blir lite väl taight (A) så letandet fortsätter nån annan dag!  köpte iaf lite smink, råkade ju tappa ner mitt i helgen så det blev bara mos av allt xD heheh
Åt också på frasses, jag säger bara: neever moooore!! haha nää men iaf inte på ett tag, man blir ju så tjock (A) och det passar inte bra under sommaren... :] måste också säga att jag var riktigt duktig som lyckades säga strips meny denna gång ist för strip meny som förra gången... :O :]

Sen på kvällen blev det Uno med mina kära vänner, vann inte en enda gång? :O sen så såg vi på Alice in Wonderland :) den var riktigt braaa!! ;D och det förvånar väl ingen då det är Tim Burton som gjort den? (A) hhaha iaf se den om ni inte gjort det! =)





//Josse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0