Set me Free...

Ärligt talat så avlider jag snart, har först cyklat till brännvalla (kanske inte så jobbigt men..) sen så har jag spelat fotboll med tjejerna och det var fan i mej galet jobbigt :O sen så cyklade jag såklart hem också, och då äre den där jävla uppförsbacken som tar livet av mig... :O xD ska kanske börja träna upp min kondition? för ska fan cykla den där biten från och med nästa vecka och tre veckor framåt! :S det kommer bli min död.

Har också kommit på ikv att när jag blir stor (om jag blir stor vill säga) så ska jag komma på ett sett att utrota flugorna, finns fan inget värre än dom!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu så ska jag gå och duscha sen så blire väl film och fridas mästerkäk ;) haha...

//Josse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0