It's forever, this time I know and there's no doubt in my mind

Håller just nu på att steeekas ihjäl, brukar oftast frysa hemma hos oss men nu äre fan bastu här inne!!!! måste ut och svalka mig sen... xD
Gårdagen var helt ok, var i Arvidsjaur med the Family och mormor (nog för att hon ingår i familjen?). Hälsade på några släktingar som jag aldrig träffat förr, visste knappt att dom fanns :O lr bara två av dem eftersom att vi köpte våran förra hund (Zorro) av dem. Iaf så hade dom massa hundar, alla riktigt gulliga!! =) Vi hade tagit med oss Dixi och hon fick sig en ny liten kompis hon... en liten dvärgspets =) alltså dom hundarna är ju gaaaalet söta!!!!! och då menar jag galeT!!!! men den här var nog det sötaste jag sett (a) jag och syrran blev helt kära!! har bara sett sånna som är helbruna men den här var brun, svart och lite beiget. Ville verkligen inte lämna den då vi skulle fara och tror inte den heller ville lämna oss eftersom att den sprang efter våran bil... :O :]
Fast dom är satans dyra, deras kostade runt 17 tusen och dom hade tydligen fått den billigt... :S så det är bara att börja spara!! kan också hälsa till mamma och resten av familjen att nu vet ni vad jag önskar mig i födelsedagspresent!! (a)
Kunde också ha blivit en katt mindre i Boliden igår, det sprang ut en katt mitt framför våran bil och det var fan ett mirakel att den överlevde!! :O

Ikv så ska Sara bara bar och Emelie hit, mamma och pappa ska bort så det blir nice ;)

Bjuder på en bild med Dixi och gulleplutten!! (+ pappas ben :S)





//Josse =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0