Please save me from myself so I can heal

Jag och syrran har just nördat One Tree Hill ♥ =) blev faktiskt lite tårögd i de här avsnitten... men allt blev plöstligt så lyckligt! så jag grät nog av lycka...? :]
Borde egentligen dra mig mot sängen nu men jag orkar inte! hehe. Har inte ens fixat nån lunch tills imorrn...
Tur att det bara är 2 dagar kvar nu sen kan jag sova ut!! (a) whhiii!! =) fast kommer jobba både dag och kväll så kommer vara helt död, och sen så ska vi tydligen bort på torsdag... så får väl sova i bilen då, hihih ;)

Dagen har kanske inte varit den bästa om man heter Josefine Lundström... först så hedde Tessan ett par kallingar över mitt huvud, sen dränkte hon mig med vattenslangen och sen så dränkte hon mig med mitt egna vatten!! :O och inte nog med det, jag vann typ bara 1 gång i uno?! :O förra veckan vann jag fan 7 gånger... man ska fan i mig sluta då man ligger på topp! haha ;)


Nathan





//Josse (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0