Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till...

Har just kommit hem från stadsfesten, känner mig jävligt trött men ska ändå typ se film snart (a)
Iaf så körde jag moppe hem och syrran som druckit satt där bak... märkte hur hon sakta började luta åt ett håll då hon samtidigt blundade... så jag fick försöka hålla hon vaken hela vägen xD haha
Åkte iaf 2 karuseller ikv, och det är typ mke för att vara jag :O haha men seriöst, jag börjar jättelätt må illa men det är för att karusellerna på stadfesten bara snurrar runt runt... men då jag är typ på Liseberg så gåre hur bra som helst!!
 
V
ar också där igår kväll med tessan och Emelie, åkte lite karuseller(jag åkte bara 1 men), sen så kom Sara, Frida och Julia, och Sara slog mig i skallen... :( sen så for vi en sväng till frasses och käka, sen tillbaka till stadsfesten och dom andra åkte medans jag var väskhållare xD sen då vid 2 då allt stängde så gick vi till frasses igen, sen till a-torp och sovde (a)
Och i torsdags så for vi alla tjejerna till min och Fridas mormor som bor i Bastuträsk ;) först hade frida en liten husvisning>fika>for och köpte godis>tillbaka till mormor>åt middag>hem =) direkt då vi kommit hem så for alla och bytte kläder för att sen fara till brännvalla och spela fotboll ;) och efter det så for vi alla och badade i älven, riktigt härligt kan jag lova!! (a)

för alla som vill veta så ska jag gå och kissa nu, sen så ska jag se Panic Room =)

Hare kung!!



//Josse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0