Medlebor, ta hand om era kor!

Har just varit i selet och hade "picknik" med brudarna, förutom Julia som inte kunde vara med :(
Tessan gjorde världens fulaste videoblogg, har fortfarande ont i kinderna sen jag skratta... (a)
Sen så försökte vi prata med några medlebor som var på andra sidan älven (alltså i medle), men dom dissa bara... :( men jag passade iaf på att skrika: medlebor, ta hand om era kor!!!!!!!! hahaha för alla er som inte fatta, så skrev jag i ett inlägg förut om att vi hade kossor på gården en morgon som hade simmat över älven, alltså från medle och hit till klutmark xD hoppas dom fatta annars så måste dom tyckt vi var jätteskumma... :O (a)




Vet att det var ett tag sen det hände, men lägger ut det nu ändå... ;) hehe
haha och på bilden så står dom på våran gård... (a) :]

Men nog om detta, nu så ska jag duscha och sen så borde jag gå och lägga mig, men jag är inte trött och då kommer jag bara ligga vaken i sängen i flera timmar och det är drygt!! haha


//Josse =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahha kor på rymmen!

2010-07-12 @ 23:40:22
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0