Losing you is like living in a world with no air

Har nyss badat Dixi, hon var faktiskt ganska duktig (iaf för att vara hon) ;)
Annars idag så har jag solat, sen så var jag och syrran med Sara och Emelie :) vi körde moppe till Ica Kvantum och köpte glass, maränger och godis (a) sen hemma så gjorde vi chokladsås och tryckte i oss :] kan lova att jag är något sprängd... xD och vi ska typ äta snart så jag kommer inte orka nån middag :O
Ska hitta på nått sen med dom ikv också ;)

I
morrn så börjar då min första jobbvecka, känner mig inte så peppad på att stiga upp tidigt imorrn... men det kommer nog ändå bli 3 roliga veckor, förhoppningsvis... :O ;)


Och för alla er som är sugna på att festa, så kan ni komma hem till våran tvättstuga för där äre fest dygnet runt!! =D


//Josse =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah vad menas med att det är fest i eran tvättstuga? ;O

2010-07-11 @ 19:06:34
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: HANNAH HALE

Svar>> okej, gud va nice =) hur kunde du se den?

2010-07-11 @ 23:36:41
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0