I can't keep my eyes off of you...

Fyfan vad härligt det var att sova ut idag!! nu äre bara 3 arbetsdagar kvar sen så kan jag sova hur mke jag vill... (a) haha
Igår så var jag, Tessan och Emelie på Trästocks :) först så satt vi en stund vid bryggan och bara chilla, sen så gick vi till nordanå för att kolla på Infernal Dance Crew som hade dansuppvisning! grymt duktiga!! :D
Sen så for vi på Frasses, och sen tillbaka till Trästocks och lyssna på lite musik (:
Senare på kvällen så kom också Julia, Sara och Frida. Men hann inte träffa Julia så mke eftersom att hon skulle jobba idag så hon och tessan vart tvungna att fara... :/ så då vart det bara jag, Emelie ochh våra systrar. Det var satans kallt men galet kul!! ska nog dit ikv också! ;)

Och i tordags så hade jag jätteont vid hjärtat, så vi for och kolla upp det och det var tydligen nått med lederna och revbenen, fattade inte så mke av vad dom sa men xD måste iaf börja fara till en sjukgymnast och börja gymma.. ;P




//Josse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0