Happy Birthday!! ♥

IDAG FYLLER EMELIE NYSTRÖM 17 ÅR!!!!!!!!!!!! så ett stort grattis till henne! (a) =D




Hoppas du får en fin födelsedag med massa pussar och kramar, tyvär så får du ingen av mig eftersom att vi inte kommer träffas ikv... men jag vet hur gärna du velat det!! bara en glimt av mig får din mage att vända sig ut och in... och jag har märkt hur du tappar andan då vi träffas :O så det kanske är lika bra vi inte träffas idag, så att din födelsedag inte blir din dödsdag också... :( nää, nu ska vi inte tänka sånna hemska tankar!! fy skäms på mig!!
Men vi umgicks faktiskt under din födelsedag där vid 00.00, och jag sjöng så fint!! man blev ju nästan tårögd... (A) :O

HA EN KUNG KVÄLL!!!! ♥ (blir dock svårt utan mig...)

//josse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0