Doesn't He Own A Shirt...? :O

Gaaaaaaaaaaaaaaah!!! jag blir galen!!!!!!!!
Har sett på Eclipse ikv och den var hur bra som helst! :D 1000 ggr bättre än jag trodde! lr nog trodde jag att den skulle vara bra men inte så här! :D (L)  
Fast Twilight ♥ är ändå min favorit... det är som nått speciellt med den, kanske för att det är den första men mest för att det är då dom träffas och blir kära (A) :] Men Eclipse är då en stark 2a! :D
Edward var då snygg som alltid, samma sak med Jacob, plus att man dreglar lite extra då man ser hans muskler... (A) och Bella var perfekt som vanligt (vem vill inte se ut som hon?)
Måste säga att jag tyckte ganska synd om Jacob eftersom att han älskar Bella och hon älskar han, men hon älskar ändå Edward mer... han hare inte lätt den där grabben. Fast även om jag tycker synd om han så ska det ändå vara Bella och Edward, så äre bara (A) hihi. Sen Edwards ansikte efter att Bella kysst Jacob... blev nästan tårögd för han såg så ledsen och gullig ut... (A)

Ger en stjärna i kanten för att man fick sig ett gott skratt i biosalongen... hihih!! (A)

Så se Eclipse om ni inte sett den! jag lovar ni missar något om ni inte ser den ;) (A)








//Josse =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ehm, rekommenderar du folk att se filmen efter att du berättat några starka scener ur filmen ? :S Not good skulle jag säga...

2010-07-13 @ 01:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0