Baby, you're the best part of my day

Första dagen på sommarjobbet, känns galet bra att jag jobbar där jag jobbar!! haha det är så jävla chill så det finns inte ord :D nog för att jag jobbade där förra året å då vare ju också chill men... xD
KAn säga att det vi gjorde idag (7 timmar) var att vattna gräset, utrota myror och dela ut blad i postlådorna, sen resten av tiden så chilla vi i stugan lr i gräset (a) hehe
Då jag kom hem vid typ 2 så pressa jag i solen ända tills klockan blev 5... så jag är helt röd och genomstekt nu xD hoppas på att det röda blir brunt sen, annars så vet jag inte vad jag gör... :O

Ikv så blire typ picknik med Tessan, Frida och förhoppningsvis med Sara och Emelie om dom bara kan se mina sms!!!!!!!!! =)

Och för alla er som är intresserade att veta så har jag blivit myggbiten så in i helvete!! har fan myggbett så att det räcker till hela sveriges befolkning!! :O

//Josse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0