All we need is love ♥

Som alla märkte så funkade inte internet igår och det söög!! nog för att det kom tillbaka sen på kvällen men... ;)
måste också säga hur glad jag är för att det är fredag!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Tessan har också fått igen sen hon jagade mig med menstrosorna... jag jagade henne med toaborsten, hahah (a) fast vi är inte helt kvitt ännu... ;) håller också på att skriva en låt till henne, och den blir riktigt jävla kung...! (a)

Ikv så ska jag, Tessan och Emelie till Linnea :) kommer blir awesome! (a) fast det sög att Matilda inte kunde, har inte träffat hon på evigheter... :( hon ska veta att hon är saknad!!!!!! ♥






//Josse =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

och jag har bestämt att vi ska ro ut med en båt ikv!

2010-07-16 @ 17:20:34
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0