Love is a drug...

Kom just på nu att jag har glömt att berätta om den fina filmen jag såg förra veckan! :)
Den handlade om en föräldralös pojke som letar upp sina föräldrar genom att följa musiken..
Då pojken Evan (Freddie Highmore) i filmen började spela gitarr så blev jag nästan mållös :O
Ungefär som då Justin Bieber spelar gitarr, å kan lova er att då den pojken sjunger så är man mer än mållös!
Iaf så har jag länge nu velat börja spela gitarr, ända sen första gången jag såg Justin Bieber spela, helt underbar.
Men problemet är att jag inte har någon gitarr, och desutom så är jag inte speciellt bar på att spela heller men som sagt, träning ger färdighet... ;) 
Mamma sa för några månader sen att jag kunde få hennes gammla, den kanske måste fixas till lite och så men den får helt enkelt duga för mig, hoppas jag.. ;D

Man kan inte låta bli att le...


 
                    Gaaalet bra!!! :D och gaaalet söt också.. (A)


//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0