Är din rustning också av plast?

I tisdags så blev det inte Fame, vi såg ist en film med en kille från Heroes :) minns faktiskt inte vad den hette men den var ganska snuskig...xD
I onsdags så hade vi våran julafton tsm, det var mke trevligt och jag fick mke fina presenter, två filmer.. (A), en ljuslykta och pringles (: hiih
Theres och Julia hann inte vara med så länge under kvällen för dom skulle till sin syrra så det var synd... :/
Men vi andra, jag, Emelie, Sara och Frida fortsatte kvällen med att spela Party Alias, ahhah asså jag blir helt galen då vi spelar det, lr rättaresagt förbannad.. :S Man ska förklara ord utan att säga ordet, och jag suger verkligen på sånt :O hahah. Men så skickliga och bra som jag och Emelie är så vann vi trotts allt... ;D
Efter att vi spelat klart så...såg vi på film (A) ärligt talat så var det en av dom sorgligaste filmer jag har sett...
Vi såg filmen My Sisters Keeper, och alla fyra satt bara och grät hela tiden.. gick inte att hålla tillbaka tårarna..
Den hamnar då utan tvekan på min top 5 sorgligaste filmer.. :O ahhaha.
För alla er som inte sett så se den! den var verkligen bra och det var ju inte bara sorgligt hela tiden.. :P lite romantik här och där... hihih.

Idag så följde jag mamma och pappa in till stan, skulle igentligen på hm men det hann att stänga för min föräldrar är extremt sega.. :S jag och mamma gick iaf till Dellys och köpte nya örhängen till mig.. skicklig som jag är så igår då jag hade duschat så lyckades jag på nått sett slita av mitt örhänge längst uppe på örat, så ploppen (den man sätter där bak.. ;P) lossnar och far rätt ner i slasken lr vad fan det nu heter.. xD
Och det är det att jag kan inte ha vilka örhängen som helst, tål inte nickel och alla mina andra örhängen ville tydligen inte passa :O så vi fick allltså fara till stan och köpa ett nytt.. ;) förstår att det är mycket intressant att läsa om det här...
Ikv så blev det först Glee, och sen en av mina nya filmer, Eden Lake. Den var bra förutom slutet som kunde ha varit bättre men.. ;)

Längtar inte speciellt mke till imorrn, lr ska kanske säga idag. Måste ringa till min praoplats eftersom att dom inte hört av sig till mig, lr om jag får säga vad jag tror så har dom nog glömt bort mig helt och hållet... :S

Nu så ska jag gå och läsa min älskade bok... (A) fast igentligen borde jag sova, men det kan inte hjälpas.
Jag är helt enkelt beroende. (Har nog läst nästan varje dag under lovet, lr rättare sagt varje natt... )


Veckans klockrenaste mening, som vi inte har kunnat slutat skratta åt:
Aragorn: Finns det nån annan väg?
Snubbe: Ja det finns en men...den leder ut härifrån..

Vi brukar alltid skratta till den där filmen, Sagan Om Tv Reperatören, men har aldrig riktigt tänkt på den där sista meningen.. ahhha, klockren!! ;D (dom ska försöka ta sig ut från ett ställe, och så kommer det en "snubbe" och säger sin kloka mening... xD )


//Josef.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0