We cry, we learn, we try and we live...

Idag så for jag och Frida en sväng med skotern till Theres och Julia ;D 
Vi körde mest bara skoter, hann inte så mke mer för Frida och Julia skulle hinna hem och göra sig klara för kvällen..
Blir nog att köra mer imorrn för jag måste ju träna tills nästa lördag då jag, Theres, Julia och Sanna har uppkörning lr vad man nu kallar det ;P så om typ 2 veckor, förhoppningsvis så har vi alla snöskoterkörkort! :D

uhmm... vad har jag mer gjort idag?... hjälpt till lite med maten (tacos! :D), bara för att jag går HR så måste jag tydligen slava här hemma? :O
Sen så har jag mest suttit framför datorn.. funderar på att se någon film, måste bara hitta någon som jag är sugen på! :)

Haha asså våran katt Maya är så sjukt kelig så det är helt galet! hon ska alltid sitta på axeln som en liten apa lr nått xD för jag lovar, hon är verkligen liten...tror inte hon kommer bli så mke större än så här... :O
Hon är typ 1 och ett halvt år gammal och ser ut som typ ett halvår ;P
Just nu så ligger hon då på min axel och kurrar :)

//Josse

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah lycka till på uppkörningen ;)

2010-01-25 @ 21:06:05
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0