2010-01-13

Jaa idag så har jag ju alltså stått i receptionen, det var helt okej, nog för att det inte fanns så mke för mig att göra men ändå.. ;)
Jag lyckades iaf bjuda på en rejäl eldshow då jag skulle tända marchallerna enligt personalen, ahhah xD
och en gång vart jag tvungen att prata engelska med några gäster :O otroligt nog så gick det bättre än bra, jag lyckades säga minst två meningar till dom utan att det vart helt korkat som det brukar bli för mig.. ;P
var faktiskt inte beredd på att dom skulle prata engelska, så när jag hörde dom brörja prata så vart det som att jag automatiskt också börja prata engelska, ahahha ;D är faktiskt lite stolt över mig själv... xD (jag lovar er, jag är verkligen inte bra på att prata engelska annars, kan knappt prata svenska så..xD)

Såg nyss en film med Corey Haim som heter Silver Bullet.
Han var ganska ung ut i den filmen men ändå lika söt.. hihih (A)
Imorgon blir det att åka med 10 över 7 bussen, sen slutar jag någon gång vid halv tre :)
man får inte glömma att det är Glee imorgon!! ;D får försöka påminna mig själv, börjar faktiskt bli lite vimsig nu på kvällarna eftersom att jag knappt sover på nätterna.. :/ fast ärligt talat så är jag nog vimsig dygnet runt.. :S


jag vet att det här kan bli min död för att jag visar dom här bilderna, men jag offrar mig bara för att ni ska få njuta av dessa vackra bilder...


 Sörböle.. saknar som fan! <3

         
 Emelie vill vara som Herberth...

 Min syster?

 Tessan sprang runt i bara långkalsonger så jag vart bara tvungen att fota lite... (A)


 Då vi skulle göra en religionsfilm på SO:n, ahhah det var tider det.. ;)




//Josse (:







Kommentarer
Postat av: Linnea

åh... du skulle lagt ut mer bilder från sörböle (A) minnen asså<3

2010-01-14 @ 22:02:42
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha tider ;)

2010-01-16 @ 17:40:23
Postat av: Matilda

HAHahahaha snygggggggt

2010-01-19 @ 16:55:24
URL: http://cloudberryblue.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0