Utomjo...människan anfaller!! :O

Dagen började med att fara till Burträskmarknaden - köpte 6 par sockar och godis.. :] hahah.
Det var fan svinkallt ute idag, nära att jag förfrös min näsa... :O
Sen då vi kom hem vart det pizza till middag ;D känner mig ganska tjock för vi åt ju tacos igår och nu pizza.. :S xD

Frida och jag såg sen på filmen Planet 51, ahha den var fan rolig och en scen var ju hur klockren som helst!! hahahhah xD Läste i tidningen att det är typ som en bakvänd ET, och det kan jag hålla med om.
Ist för att en utomjording kommer till Jorden, så kommer en människa till utomjordingarnas planet där ser dom människan som en utomjording som dom tror ska äta upp deras hjärnor... hahhah xD





Nu ska jag försöka gå och lägga mig, vet inte om det blir någon skoterkörning med tessan, julia, sanna och kanske sara och emelie. Det är ju så satans kallt ute så man knappt kan gå ut, och hur blire då när ma kör skoter? isbit? :O

//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0