I never thought i'd fall for you as hard as i did

Jag vet, jag har inte uppdaterat på hur länge som helst.. men jag har haft fullt upp i veckan så har inte haft tid.. fast det är inte helt sannt heller, har ärligt talat inte orkat.. :O

I veckan så har jag mest sett på tv ;], sen så har jag också letat recept till våran 3 rätters som jag ska laga v. 15? nån gång då iaf ;), har ju också streetdance på måndagar men det fanns en tid ledig på torsdagar så nu har jag dans 2 ggr i veckan! :) och i torsdags så skulle vi visa upp och lära dom andra våran egen koreografi hahha xD Jag och tessans koreografi kanske inte var den bästa, lr dom sa att dom tyckte vi var jätteduktiga men om dom menar det lr inte är en annan sak.. xD
Idag så gick brandlarmet på skolan, och enligt lärarna och rektorn så vare pga dom som hade gjort våfflor mitt i korridoren under dagen.. ahahha xD vi fick iaf stå ute i kylan och frysa i 15-20 minuter! :S

Efter skolan blev det stan, jag, tessan och Julia tog foton som vi ska ha till vårat skoterkörkort.. :D jag såg cp ut som vanligt xD

Ikv tror jag det blir att se Avatar med Emelie och Sara :) vet inte om Julia och Tessan skulle också va med men dom har redan sett den så, och den är ju ganska lång så dom orkar nog inte se den en gång till.. men jag gav som förslag till tessan att ist för att se filmen så kan hon ju sitta och ge mig massage medans jag tittar på filmen, fick aldrig riktigt något svar, så jag tar det nog som ett nej... :/




//Josse (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0