The Final Destination

Ikv så såg jag, Theres, Emelie, Julia, Sara och Frida på The Final Destination (den fjärde filmen). Den var väl helt okej, hade haft lite högre förväntingar på den men.. och kan ju lugnt säga att dom 3 första filmerna är mke bättre!
Scenerna som ska vara hemska och äckliga var inte i samma nivå som i dom andra filmerna, och jag klarade till och med att kolla på hela filmen utan att behöva titta bort...  AHhaha (A)
Det mest possetiva med filmen var nog killen som hade huvudrollen, Bobby Campo... ;] hihihi


grrr... (A)


Funderar på hur jag ska kunna sova i natt, är så jävla snorig att det inte är klokt! och inte nog med det, så är jag också hes och har förbannat ont i halsen. Kommer måste dricka te hela helgen! :S

btw, har ramlat 2 ggr idag, först utanför skolan sen hemma på gården... hahah xD Smidigt värre!


//Josse 

Kommentarer
Postat av: Linnea

asså ni ser alltid film :O (A)

2010-02-07 @ 18:37:18
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0