Talking to the moon, try to get to you, in hopes you're on the other side, talking to me too.

Har sett på Supernatural ikv tsm med syrran, tjockade oss också med kladdkaka! känner mig ovanligt smal kan jag lova. Efteråt så attackerade våran katt oss med en död fluga.... trodde ett tag jag skulle få en hjärtattack! men vi klarade oss dock oskadda. Det var faktiskt jag som hade dödat den där flugan förra veckan, hade lämnat den att dö under någon sorts kork? jag är en snäll människa för er som inte visste.

Jaja, imorrn så blire att käka julmat med släkten, kommer se ut som ett tap etersom att jag inte färgat håret än.... vet inte ens om det är lagligt att visa sig bland folk såhär? :O måste iaf hinna göra det innan nyårsafton!!


Hoppas alla haft en bra jul iaf, det har då jag haft! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0