This is your moment and every single minute you spend trying to hold onto it, cause you may never get it again.

Käkar just nu på en vidrigt äcklig mandarin, men ska man vara nyttig så får man väl lida lite. Älskar i vanliga fall mandariner! men just den här var inte okej :( Hade tänkt lägga mig tidigt ikväll så ska väl snart gå å sussa :)

HAhaha, fick just ett mail av läraren att jag fick VG på fett-provet!! :D (tror hon menar det provet om hon inte menar det vi gjorde idag?) det var då just och pass, 21 var Vg och jag fick 22 (A) hihihi :) har en känsla av att Tessan kommer kalla mig pluggis när hon får veta det här..... (jag behöver bara få G och ändå är jag pluggis enligt henne)

Hatar att jag är så oskicklig, lyckades sträcka mig på dansen idag så har ont i högra baklåret haha! får se om jag ens kan gå imorrn, lr om det kommer se ut som att jag skitit på mig.....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0