You are the light that's leading me to the place where I find peace again.

Efter att ha gått runt på stan i 2 timmar med världens tjockaste väska så är min axel helt knäpp :S vrf ska man behöva så mke grejer för en kväll kan man ju undra....
Ja var ju i Julias lägenhet igår tsm med Emelie, Tessan, Sara och Frida :) riktigt trevligt! vi åt tacos vilket var allt för längesen så det satt där det skulle. När vi sen skulle se film så somnade Emelie efter typ 1 minut? haha sen så somnade jag också :$ Vaknade sen av att TVn var stäng och några hade gått och lagt sig, å inte hade nån väckt mig inte?!?! så jag hade legat där ensam i soffan som ett tap och sovit....


Bild från Frida


I torsdags så hade vi dansuppvisning på E4an, det gick väl inte så bra som jag ville att det skulle gå! haha kände mig seriöst helt borta, i nån annan värld (som vanligt). Och musiken stannades ett tag mitt under låten, men det är ju inte första gången det händer för oss xD
Vi lyssnade också på när Tove sjöng, hur duktig som helst! :D sen sjöng både Thess och Tove en jullåt tsm med några andra tjejer, riktigt vackert :) förstår inte hur man kan våga ställa sig inför personer och sjunga, önskar jag var så modig jag med!! haha


Tove Steinvall och Therese Gustavsson har varit ledare i avancerad streetdance och det var högt tempo när de uppträdde tillsammans med sina ”elever”.

Bild från Norran

Nu ska jag se nån film lr nått om jag hittar nån bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0