They come to build a wall between us, We know they won't win.

Ni kanske undrar om jag dött, men icket, jag lever fortfarande! har helt enkelt inte orkat blogga.....
Ja så vad har jag gjort den senaste tiden?
Har suttit och ruttnat framför datorn (har ändå inte bloggat), kämpat med mina sista krafter genom skolan (snart lov!!!:D), varit med mina underbara vänner, varit på hockey (lördags) och aik vann!! det var awesome kan jag lova!!!! :D jag var till och med med på TVn :], dansat (har uppvisning på torsdag!), sett film som alltid och annars bara chillat ;)
har säkert gjort något annat kul som jag glömt (A)

Försökte övertala våran lärare att vi skulle få fara på lucia idag, men med den läraren så går ju ingenting :O fattar inte vrf alla skolor har lucia förutom balder? :S inte okej!
Och sista lektionen idag så hade vi redovisning, så efter att min grupp redovisat så skulle vi gå ut och prata med läraren om hur det hade gått..... enligt henne så var jag tydligen för glad?!? :O hon sa nått om att jag log.... jaha okej! då ska jag väl vara sur om det är så mke bättre, och jag ursäktar för att jag är glaad!!!!

Har mina damp ibland.



Hihi nåååw, saknar att ha små kissemissar som springer runt! (A) :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0