If you ever find yourself lost in the dark and you can't see, I'll be the light to guide you.

Den här dagen har varit sådär lagomt jävlig.... på skolan så tar Emil min sko och han och Elias fyller den med massa papper, sen tar det också min mössa vilket inte är första gången heller :O efter att ha genomlidit ännu en dag i skolan kommer jag hem, och självklart är ingen hemma, jag har ingen nyckel och håller på att avlida för att jag är så kissnödig. Så får frysa i 1 timma tills mamma kommer hem.....
Skulle också vara duktig och träna på förhöret vi har imorrn, och smart som man är så har jag glömt mitt papper på skolan..... hade hett papperet i skåpet och bara tagit boken med mig. Så skriver då ner det viktigaste på ett papper (för att det lättare ska gå att träna) och då tar plöstligt bleckpennan slut.....
Och nyss då jag åt en mandarin så råkade jag bita mig i fingret ist för i själva mandarinen..... :(


Och då man trodde att dagen inte kunde bli värre.....

Emelie jag kommer ALLTID finnas här för dig!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0