Tonight I've fallen and I can't get up, I need your loving hands to come and pick me up...

Jag avlider fan snart av hunger, vars faan är maten??!!? :O :O:O

H
ar iaf just sett Ten Inch Hero :) har sett den förut och den var faktiskt mke bättre än jag minns den!
Både Jensen Ackles (Supernatural) och Danneel Harris (One Tree Hill) är med. och eftersom att dom är tsm irl så antar jag att dom träffades genom den här filmen? ;) hehe, älskar verkligen i slutet då han kommer in i affären... hur gullig som helst! ;] ...och Sean Patrick Flanery är också riktigt snygg!!
Vill typ börja jobba på ett sånt där ställe som i filmen, där alla känner alla och är lite galna! heheh




Danneel Harris och Jensen Ackles :)


Har också sett ett avsnitt av Pretty Little Liars, hahha jag vet, ni undrar om jag inte gör nått annat än att se filmer och serier... var inte oroliga, jag har faktiskt ett lite mer socialt liv också! ;)
Iaf så äre en riktigt bra serie! och snygga killar skadar ju aldrig ;) iaf typ 3 stycken... Brant Daugherty, Diego González och Cody Christian ;)




Haha ursäkta för det tråkiga inlägget om filmer, serier, snygga killar... bla bla blaa, så har min dag varit iaf. Ska försöka skriva senare om min helg, om jag har tid ;)

Ska gå ner nu och se vars maten är, om det ens blir nån? :O

//Josefine Lundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0