When it´s real, you can´t walk away...

Har just sett på Remember Me och grät som en litet barn som just tappat sin glass på marken... mkt bra film kan jag lova!! =) Har också suttit vid datorn så länge att jag inte har någon känsel i rumpan, snackade med Emelie som upplevde samma sak så vi bestämde oss för att fara och pierca rumpan imorrn, men kom sen på att då har ju säkert känslen kommit tillbaka så då vare ingen bra ide längre.

Imorrn så blire att laga massa mat... var väl inte sådär jättepeppad, precis som idag då vi gjorde biffar i en evighet :S men dagens värsta var väl första mattelektionen som var drygare än jag vet int vad, haha åååh jag suger verkligen på matte, fast det är inte matten som är största problemet utan våran jävla lärare... vi vill ha peter!!



//Josefine Lundström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0