First I need your hand, then forever can begin...

I fredags så var jag och Frida med Sara och Emelie, vi såg på She´s the man ;) skönaste filmen ever!! ahha har seriöst sett den där filmen hur många ggr som helst, kan nästan varje replik!! xD ahha men den är iaf kung!

I lördags så vette fan vad jag gjorde på dan? typ chilla... sen på kvällen så såg jag våran katt Maya bar på något vitt i munnen, så jag gick fram och kolla och då vare en liten fågel! världens sötaste också!! trodde först den var död men sen så rörde den på sig så jag fick rädda den från att bli uppäten av Maya och våran andra katt Skorpan. Hedde den i en låda sen så gick jag och syrran ner till älven för att se om vi kunde hitta dens familj, men icket. Så senare på kvällen då vi hett in alla katter (så det inte var någon risk att dom skulle käka upp fågeln) så släppte vi ut den där nere vid älven. blev ett mkt sorgligt farväl... :( Jag hade faktiskt döpt den till Pip, vet inte om det var en kille lr tjej så Pip passade typ till båda? xD hehe

Igår så for hela familjen till Umeå för att hälsa på farfars bror. Fast dom bor utanför Umeå mitt ute i skogen typ... xD hehe. Och dom bor typ granne med Maud Olofsson så när vi satt i bilen och just skulle fara så kommer hon gåendes med sin man och vinkar till oss... :O och vi är tydligen släkt med den där kvinnan också? :O


Idag så ska jag kanske fara till stan för att leta en hårfärg, har ju tänkt att göra mig av med mitt grå-blonda hårhelvete!! ;) och ikv så blire nog bad med brudarna!!!! =)





Sorry för det långa tråkiga inlägget... :S


//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0