when my world is falling apart, When there's no light to break up the dark, That's when I, I... I look at you

Ska snart duscha sen blire nog att fara till brännvalla för att kolla på lite fotboll :) Känns lite ruttet att vädret är så jävla dåligt... :/ måste kanske ha vinterjackan ikv? :O


De senaste dagarna så har jag iaf umgåtts med mina kära vänner, sett på film och bara chillat! har också haft världens ångest över att skolan börjar snart, inte ok alls... :(



I söndags såg vi på The Last Song, grymt bra film! bra skådisar, sorglig som satan (bara jag som grät lr?) och mke kärlek! det gillas ;) ett måste om man inte sett den! :)
Skulle också döda(nästan) för att ha Miley Cyrus hår!! haha.


I måndags så såg vi på Prince of Persia- the sands of time, den var också grymt bra! skulle lugnt kunna se den igen (A) och Jake Gyllenhaal... vad kan man säga? finns inga ord, han fick nog oss alla att tappa andan... (A) ;]  


//Josefine Lundström

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag grät oxå när jag såg the last song ;)

2010-08-18 @ 21:34:11
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0