Never thought not having you here now would hurt so much...

Hoppas att min mami läser det här, vill bara påpeka ännu en gång att maten var gräsligt hemsk!! har fortfarande ont i halsen och jag hoppas att jag aldrig får se den där maten i vårt hus igen! :O
Hhahah, iaf så ska jag väl berätta min helg...

I
lördags så blev det att stiga upp tidigt och fara til Brännvalla för att jobba! sista jobbdagen också! :D iaf så fick vi mest stå i kiosken och sälja, och ett tag så klädde vi också ut oss till clowner och gav barnen ballonger... :S haha, kul sommarjobb vi har va? ;) Frida och Tessan stod till och med och dansade med barnen! xD
Iaf vid 5 så slutade vi, så det blev hem och duscha, fara en sväng till badplatsen (satt och väntade på min syster i nästan en timma?:S) och sen hem igen.
På kvällen kom Theres, Linnea och Emelie hit :) vi fota och hade det riktigt trevligt! for sen till badplatsen för att hälsa på Frida och Sara som hade fest där :)


HAHAH bläääää <---




Linneas bilder!!

I söndags så var det bajsväder så fanns inte mke att göra, så jag, frida och mamma for till skråmträsk och plockade jordgubbar som vi sen åt med glass, chokladsås osv... (A) hihihi, jag kommer fan rulla fram då skolan börjar :O Jag och Frida satt resten av kvällen och nörda One Tree Hill

Imorrn så blire Piteå och nolia ;) förhoppningsvis så följer syrran med, vill inte dryga en hel dag ensam med mina föräldrar som alltid ska kolla på alla tråkiga grejer... :S annars så får jag väl gå helt ensam...? :( och imorrn så har jag inge mer gratis sms :(:(:(:(  


//Josefine Lundström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0