Now I'm jumpin' up and down, he's the only one around and he means every little thing to me.

Efter en hel dag med frågetecken så är jag snart klar med läxan haha, mamma ska bara skriva ut den från hennes dator och sen ären klar!

Var ju också hos Tessan förut ikv och hjälpte varann med läxan, iaf så skriver jag med Emelie från Tessans msn och skriver världens typ fulaste och snuskigaste grej till henne och hon svarar: äre Josef som skriver?. Haha antingen så menas det att jag alltid skriver snusk så att hon är van, lr så äre att hon känner mig så väl (A) haha, jag tror typ på båda?

Men nu ska jag ner och kolla om mamma är klar, och sen så ska jag soooooova!! (A) =)




//
Josefine Lundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0