Need to grow older with a boy like you...

Ibland uppdaterar jag inte på evigheter och nu uppdaterar jag 3 gånger på typ en timma? :O haha men kände att jag måste berätta vad jag gjort senaste tiden...

I onsdags så var jag på stan med brudarna, blev inget shopande för mig (är fattig som satan:() men snart då jag jobbat klart så får jag nog lite pengar! iaf så efter stan så for vi alla till Tessans syrra Johanna, såg på Buffy ♥, gick till coop några gånger och köpte godis, mat osv... for sen hem i regnet med moppe, rekomenderas inte!
Såg lite tv på kvällen, sen ägde jag ut syrran i uno! såg också sen på 17 again - Zac Efron :] ♥ hihi

Igår så for vi alla till Selet, sen bestämde vi oss för att äta tacos tsm på kvällen, så jag, Tessan coh Emelie for till Ica och köpte mat och for sen hem till mig där vi alla åt! mkt trevligt! :) sen for vi alla till Theres och Julia och såg på Saw 2, förutom Julia då som skulle fara och jobba :(


Ska snart äta så ska väl gå och sminka mig och byta kläder, har just nu på mig en gul t-shirt med nudlar på... haha :]

//Josefine Lundström


Kommentarer
Postat av: Maja

Pretty Little Liars är så jävla bra ! :D

2010-08-09 @ 22:48:43
URL: http://majaptrsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0