I know now you're my only hope

Har just varit och bada med Emelie, Linnea, Tessan, Sara och Frida :) blev inte så mke bad, vi grävde ist en stor grop i sanden som vi sen doppa fötterna i... skulle sen försöka få oss ur den där jävla gropen, trodde fan min fot skulle slitas av!! haha har fortfarande sand lite här och där så ska väl snart bege mig mot duschen ;)
Igår så blev det också bad, fast i poolen då ;) härligt men kallt som satan! efter det for vi hem till nyströms och snacka om gamla minnen! haha önskar att man kunde få vara liten igen, fy fan vad kul man hade då...! (A)

Ikv så ska vi kankse spela party alias (om tessan nu vill) och sen kanske film? jag är sugen på nån riktig skräckis så man kissarr på sig!! (A) haha näe men jag vill iaf bli rädd ;)
Imorrn så blire stan med brudarna ;) trokigt nog så har jag inga pengar, är fattigare än fattigast... men mamma är skyldig mig några hundra så! ;)


//Josse =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0