I believe that somewhere down the line you'll be mine...

Fotbollsmatchen igår var helt galen kan jag lova, alla var galna och skrek, fällde varandra och sköt bollar här och där...! kanske inte var så roligt för dom på planen men jag och Emelie(numera kallad Lasse Laser) fick oss då ett gott skratt!! :D sen så gjorde jag också världens fail där på slutet som jag helst inte vill berätta om... :] Sara fick sig också ett ragg från bortalaget, haha xD
Efter matchen for vi till nyströms och Theres och Julia kom sen också :) satt mest bara och prata, snackade om drömmar och sån skit, hahah och måste säga att min syster har fan världens cp-drömmar :O jag blir typ rädd!, speciellt den där då min brorsa kommer cyklandes på en enhjuling... :S xD 

Idag så blev det stan ett tag, sen blev det hem o laga mat, och sen kom Theres och Emelie som for typ nyss. Vi spelade kort (jag sög) och memory.. haha :] sen så har vi spanat in killar i skolkatalogen, lr det var mest Tessan som gjorde det men (A) Har också suttit och haft världens ångest över att skolan börjar, fy faaan!! :( 

Nu så ska jag se om vi har nån bra film :) 


//Josefine Lundström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0