...

Jobb ikv då, känns JÄÄÄÄTTTEKUUUL...? :O näe, men seriöst så äre oftast kul, bara lite läskigt då man inte är något mattesnille och ska ta betalt... har blivit några pinsamma situationer. Som då Tessan börjar svära och inte har någon aning hur mke pengar hon ska ge tillbak... :O själv så satt jag i ett hörn och försökte hålla mig för skratt... (A) Men vi får hoppas att vi har lite tur ikv och inte skämmer ut oss totalt!

Som ni märker så är min uppdatering inte den bästa, men det är för att min syster sitter här hela tiden!! det första hon gör då vi har varit borta och kommer in genom dörren är att springa upp och sätta sig här... sen så sitter hon här hela kvällen... Läste just nått i tidningen om hur bra det är att ha systrar...? vet inte om jag kan hålla med om det, blir oftast galen på hon! som nyss då vi bråkade om moppen och jag säger att hon kan ta den och jag cyklar, men ändå så ska hon få ett dampanfall och allt är tydligen mitt fel även fast jag var snäll och lät hon ha moppen? :O jag lovar, hur jag än gör så gör jag alltid fel, och då gäller det inte bara syrran utan också enligt hela familjen. Till och med mina vänner (inte alla) klagar på mig ständigt... ist för att fösöka som jag alltid gör och ändå blir fel? så ska jag kanske försöka göra fel så då kanske det blir rätt?

HAhah alltså ursäkta för det här skumma inlägget, men jag får damp på Frida (syrran) och kände bara för att skriva av mig lite!


//Josefine Lundström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0