All the things I feel I need to say...

Dagen idag har känts ganska tom, utan tessan alltså. Och morgondagen kommer nog kännas likadan.. Hon har magsjuka den stackaren :( pratade nyss på telefon med henne och då verkade hon må bättre iaf, för imorrn så äre ju valborgs så då måste hon vara frisk!! :)
Måste också säga att det har nog aldrig varit så stökigt i vårat kök som det var idag :O trodde aldrig vi skulle få fara hem nån gång.. :S men vi har så bra sammarbete så det gick ganska fort ;) hhehe

i
går så hade vi först NP(blääää) och servering, sen slutade vi. Hade tänkt att åka med 12 bussen men fastnade hos Frida och Sara. Blev så att jag följde dom till Kaplanskolan där dom har bild nån gång mellan 2 och 4. Fick också träffa den omtalade Olle... han frågade hur mitt liv var..? hahahah xD sen gick vi tillbaka, frida och sara plugga lite på provet, typ i fem minuter xD sen vid 5 så gick vi och Elin till Frasses där vi åt en glass till middag.. :] gick sen på stan en stund med Frida och Saras kompisar, kändes lite småskumt att vara med dom, kände mig så lite... haha :] men dom var då schysta så.. ;). Sen klockan halv 7 så gick vi till E4:an där vi såg på Frida och Saras klasskompisars modeshow. Riktigt fina kläder, det var sommartema så man fick värsta sommarkänslan (A) Gick sen en stund till på stan och Sara lyckades hittade en studentklänning :) Sen så gick vi till guldsmeden för Sara och Elin skulle ta hål i örat.. det slutade med att dom plus att jag och frida också tog ;D brukar oftast få ett litet pirr i magen innan man ska ta, även fast man vet att det inte gör ont så blir man lite pirrig.. men den här gången kände jag inget alls, fast det var väl för att jag bestämde mig typ 5 minuter innan jag tog... xD haha
Åkte hem med 9 bussen och åt sen nudlar då jag kom hem.. :]

Imorrn så äre äntligen fredag och valborgs, hoppas verkligen att det kommer bli galet!! ;D


(A)

//Josse (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0