Get out of my mind, get in to my life..

Varför ska sånna här saker jämt hända med mig? i fredags så prövade jag en jeansjacka (till skolavslutningen) som jag ville ha, men tänkte att jag kunde vänta tills efter helgen innan jag köpen den så då hiner jag också fundera om jag ens vill ha den.. iaf så på måndag så tänkte jag köpa den innan dansen, men då sa jag till tessan att jag inte orkade så jag gör det imorrn. Och sen idag då jag ska köpa den så är den slut? :O  asså va, det fanns typ miljoner i fredags å nu är den slut? ville typ strypa hon i kassan då hon sa det, även fast jag vet att det inte är hennes fel men.. xD kanske var lika bra att jag inte köpte den eftersom att det verkar som att hela ske-å har en sån nu eftersom att den tog slut? det är faktiskt roligare att ha kläder som inte så många andra här har. Är satans sugen på att fara till Stockholm i sommar och shoppa! :)
Skrattar typ åt mig själv för att jag dampar så mke över en jacka xD men har kommit över den nu, tror jag ska sattsa på nån snygg skinnjacka som jag faktiskt hade tänkt att köpa långt innan jag såg den där jeansjackan. Men jag ska ända hålla tummarna för att dom ska få in fler av den... (A) hihihi

På gympan idag så hade vi ju handikapptema, det var fan roligt fast kanske lite jobbigt eftersom att jag har så satans ont i axeln..
Sen på svenskan idag så var jag typ nära döden.. vi skulle göra någon typ dramatisering av nån text som var helt cp. Iaf så gav läraren oss massa kläder och jag fick en krona eftersom att jag skulle spela kung ;D och Elias H hedde på sig en blommig klänning.. kunde aldrig sluta skratta!! och det blev ju inte bättre sen när han gjorde två bröst.. xD

Imorrn så äre NP i engelska, jag lääääängtar såååå mke!! ska bli så kul och sitta där och ha absolut ingen aning om vad man ska skriva!!!! :D :DD::D:D:D HAPPYFACE!!!

Har en satans jobbig huvudverk så måste kanske ta en alvedon, ska väl också duscha och sen så blire desperate housewives!! (:

//Josse (:

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi hade också nationella i engelska.. :)))) GICK TOPPPEEENNN (Y)

2010-04-28 @ 12:36:47
URL: http://cloudberryblue.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0