The world will never ever be the same..

har just gjort engelskan, fattade typ ingenting? ett stort tack till den som uppfann internet..!!

tror att jag kommer blir sjuk snart, har svin ont i halsen, snorig, huvudverk osv... :/ känns kul. Desutom så tror jag att det är ett stort fel på min rygg och mina axlar, iaf den högra... idag då jag och tessan skulle byta om till danskläderna så vred jag mig med överkroppen på nått konstigt sätt så jag fastnade med ryggen :S fyfan vad läskigt det var och ont gjorde det, men lyckades iaf vrida tillbaka den ;) sen så knakar mina axlar rätt så mke, speciellt den högra. I måndags på gympan hade vi handboll, så när vi kastade bollen fram och tillbaka mellan varandra så knakade axeln varenda gång :S inte bra :O

Jag vet att jag brukar klaga på alla flugor rätt så ofta men måste bara berätta att nyss vare 2 flugor som flög här ovanför mitt huvud och nu när jag kollade upp så var dom 5? :O blir galen på dom!!!! xD



Vill/ska köpa imorgon!! (:


//Josse (:

Kommentarer
Postat av: Emelie

super snygg :) tack vare mig fick du tag på den idag på gina :P

2010-04-23 @ 16:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0