I've been thinking about you..

ååh är dödshungrig och så ska vi äta någon äcklig gryta.. :S kul.

Dagen har då varit hur skön som helst..

Första svenska - såg film. Sen servering i en timma. For en stund och hälsa på Frida och Sara och skröt lite att vi hade slutat (klockan var 11.10 då), sprutade också vatten på fridas rumpa (hon hade gråa byxor) mohAHAhahahHA!! :D blev typ jagad och strypt efter det..
Sen så blev det stan för jag, tessan och Sanna. Köpte ett linne och hitta en jacka och ett par leggings, men känner mig fattig just nu... när får man igentligen veta om man fått sommarjobb lr inte? :O jag vill ha pengaar!! ;D
Vi hade också tänkt att tjocka oss med en glass men det blir kanske på fredag ist ;)
På väg hem så ser vi Frida, Sara och deras vänner vid sörböle så vi tänkte att dom var säkert på väg till a-torpskolan men då vi ringer så svarar dom inte.. sen ringer Sara upp då vi är vid gamla slakteriet och då vare som för sent :/ - dom skulle se på Musik-3:ornas show lr vad man ska kalla det ;P

nu så hade jag tänkt att skriva min hälsodagbok men jag orkar inte!! är så jävla less skolan just nu... ni skulle ha sett mig i bussen i morse, såg ut som ett drogat monster :O måste lägga mig tidigt ikv för en gångs skull ;)

Imorgon blire skeria hela dagen, sen stan och sen dans!! :) och såklart Vampire Diaries på kvällen ;)


får sommarkänsla av den här låten...loove it! <3

//Josse (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0