Turn that thing around..

Hahha jag och mamma hade just en konstig chatdiskussion nyss... xD det slutade med att hon skrev moget? :O
Dagen har rullat på som vanligt, lr vanligt kanske man inte ska kalla mina dagar men ;) matten idag var som "vanligt" galen, trodde att jag skulle dö...av skratt. Vi planerade hur Theres och Sanna skulle sjunga på skolavslutningen och vilken låt och allt, kunde se allt framför mig och det var ingen vacker syn!! xD jag började tillochmed att gråta av skratt... :O  
Sen på svenskan så skulle vi prata om boken som alla i klassen hade varit så duktiga att läsa...??!?!? :O 
Efter det blev det dans för fulla muggar, och jag har en bad feeling att allt kommer gå åt skogen, att jag får en blackout lr nått... :S  men jag försöker intala mig själv att det får gå som det går, finns ju faktiskt värre saker... ;) 

 
bara att börja ladda!! ;D


//josse (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0