You make me rise when I fall

AHhah tapapde just ner min mobil i golvet, helt otroligt att den har överlevt :O hade inte ens haft den i en vecka första gången jag tappade ner den.. :/ Men jag är iaf inte lika klantig som Linnea och Matilda som har tappat sina i toan... :]

Provet idag gick helt okej, förutom att jag kom på typ 10 minuter innan vi skulle servera att jag hade glömt koka pastan.. men jag hann endå ;P
Dansen var roligare än vanligt idag, men det var väl för att det gick lite bättre än vad det bruka göra.. xD hahaha men det är fortfarande ingen vacker syn att se mig dansa.

Hände något galet i bussen idag, lr jag var inte där när det hände men linnea berättade sen att det hade typ blivit fight mellan fyra killar och polisen fick komma och allt :S

missade typ 5 minuter av Vampire Diaries, ahha asså jag är helt borta ibland så jag glömmer tiden xD reklamen är snart slut så måste skynda mig! ;)




//Josse

Kommentarer
Postat av: emelie

åh vampire diaries är så bra! =D

2010-04-15 @ 21:07:05
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0