Somebody tell me why I'm on my own, If there's a soulmate for everyone...

Finns det något äckligare än flugor? har en vilding som flyger som en galning runt mig nu.. :S
Känner mig inte speciellt peppad inför provet imorrn :/ men vill samtidigt också göra bort det så fort som möjligt ;) Kan nästan lova att jag kommer att faila totalt! jag är typ helt borta då jag lagar mat, ensam i min egen värld... xD hahhaha kanske inte helt borta men jag känner mig lite vimsig ;P
Man får iaf hoppas på det bästa och ni kan ju gärna hålla tummarna och tårna och allt annat man kan hålla... xD

Imorrn så ska tydligen pappa och crille fara till fjällen, crille kom typ just hem från fjällen åsså ska han dit igen? men det var nog pappa som tvinga han eftersom att mamma inte ville följa och pappa är beroende av att köra skoter... xD dom är borta tills på söndag, sweeeet!! ;D

Kom på idag att det är typ snart valborgs, ska kanske hitta på nått med Linnea och resten av tjejerna, om dom vill då ;) vi är med varandra så sällan så att jag börjar längta som en galning varje gång som vi ska hitta på nått xD hahaha. Det är bara så enkelt att jag har världens underbaraste vänner!! (A)





//Jozzzz3 (:


Kommentarer
Postat av: Linnea

ååååh flugor :S:S:

2010-04-15 @ 13:57:45
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0