damp...

asså ååh, vilken jävla morgon det har varit.. började med att jag har hostat hela natten typ, sen då man vaknar så snöar det :S när jag kommer till skolan så har jag glömt nycklarna och tessan är inte här så kan inte få upp mitt skåp :/ Sen nu fick jag nyss veta mitt betyg i Hotell A, och han sa för typ 2 månader sen att om jag gjorde bra ifrån mig på provet så skulle jag få MVG i betyg, och så fick jag alla rätt på provet men ändå fick jag bara VG? :O ska väl vara glad för att jag vick vg, men det visste jag ju ändå redan att jag hade och jag som kämpade med det där provet... :( hoppas att dagen fortsätter bättre.. ;)

Ikv så blire att vara med Linnea och Emelie, och förhoppningsvis ochså tessan! :)


//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0