ogiaoieäbvomg

I fredags så for jag och frillan till Sara och Emelie, först såg vi idol och sen You, me and Dupree :)
I lördags så vart det film hela kvällen för mig, först såg jag License to Drive, älskar filmen bara mer och mer efter varje gång jag ser den ! (A) ahha. Såg också slutet på How to Deal, den var riktigt bra (:. Sen såg jag typ halva High School Musical (Zac Efron<3) och till sist så såg jag Bring it on - All or Nothing ;)
I söndags så försökte jag göra lite läxa eftersom att jag var sjuk några dagar så är jag typ efter i allt, men som vanligt orkade jag knappt öppna boken..
På kvällen så såg jag och frillan på Nothing Hill med Julia Roberts och Hugh Grant, galet bra film.. :) 
Igår så försökte jag göra lite mera läxa men det gick ju som det gick, sen så såg jag och frillan One Tree Hill och Frida fick världens gapskratt när Haley spydde på Dan.. hahha, tror hon aldrig varit så glad förut ;)

Nu så ska jag gå och se om jag hittar några av mina kompisar, är på skolan fast än vi har sovmorgon.. :S
Jag åker buss så måste sitta på skolan varje tisdag i en timma och inte göra ett skit, det suger men jag tror jag överlever ändå.. ;)

//Josse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0