halloo (:

Igår så sovde jag över hos tessan. Emelie var också med under kvällen, och vi började med att se på idol (: Måste bara säga att Erik Grönwall är så jävla bra att jag knappt finner ord, han var bra redan 2007 då han var med i idol, men han har fan bara blivit bättre och bättre !! och inte nog med det, hur söt får man vara igentligen? hihi (A) 
Jag hoppas iaf att Carl går vidare, ist för den där "baloo" ;)





Sen på kvällen så spelade vi kort (jag vann, ofc ^^.), käkade popcorn och eftersom vi alla var rätt så trötta så sa vi en hel del sjuka saker... xD haha. Efter att Emelie hade gått hem så började jag och tessan kolla igenom typ alla deras skolkataloger, haha, tror jag inte skratta så mke på länge, fick fan ont i hjärtat av skratt..xD
Ikv så blire film med tessan, Julia, Emelie, Sara och frillan (: tror vi ska se Trick or Treat, vi får se om den är bra men den lät då iaf bra ;)







//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0